lördag 29 mars 2008

Sjutton också!


Jag hade ett tag vissa förhoppningar att vara i Stockholm denna helgen. Jag till och med skickade in ett svar till en utlottning av Shantel biljetter. Jag vann förstås inte och lade ned besöket i huvudstaden. På fredagen efter Boban Markovic konserten var jag lite mör och öppnade inte min mail förrän framåt sena eftermiddagen. Och se! Vinnarna kunde inte hämta ut biljetterna och jag hade två biljetter som väntade på mig i Stockholm. Det hade nog behövts teleportation eller helikopter för att komma i tid så det blev inget i alla fall. Snopet är ordet. Ibland vill det sig inte hur man än gör. Det var bara att dränka den sorgen så gott det gick. En intervju med Shantel fanns att läsa i SvD under tiden kör jag en video till. I'll smash glasses en grekisk-turkisk sång om att krossa husgeråd.

Inga kommentarer: