fredag 2 december 2011

H som i.....Leningrad

 Jag tänkte gå igenom alfabetet för att få lite omväxling och inspiration men fastnade på bokstaven H.
 Helvete också. H, h, h, h, ........ Äsch, det är fredagskväll och jag lyssnar på lite Leningrad medans jag tänker. En känslosam duett mellan Schnur och Yulia.


Jo, den har varit med förut. Det inser jag nu men det spelar ingen roll. De har gjort så många videos på senaste tiden så jag blandar ihop dem. Men, okey en till då. Det är ju trots allt mitt favoritband.

De som inte förstår texten kan få den översatt via youtube men jag rekommenderar det inte.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Underbart! Din blogg, som jag precis hittat till är underbar; vilken rikedom. Leningradbandet kan ju få mig att leta fram trombonen ur garderoben och dra igång ett coverband i Götet.

vodkabeat sa...

Kul att du gillar den, på grund av livet är det ju lite ojämn verksamhet på bloggen nu för tiden och en del gamla videos har försvunnit. Dra igång ett coverband, jag kommer och lyssnar.
Och behöver du en överårig slagverkare, ukulelespelare m.m. så är det bara att höra av sig:-)