onsdag 24 juni 2009

Sommarstiltje


Den stora sommarslöheten har slagit till på allvar. Hjärnan går på lågvarv och minsta göromål kan ta oändligt med tid i anspråk.
Liksom allt annat tappar Vodkabeat farten. Själv skall jag åka österut ett tag. Ja, inte så långt österut men i alla fall till Stockholm.

Någon video kan jag väl lägga in för skam skull så att det ser ut som om jag anstränger mig. Det finns några med Lyapis Trutbetskoy jag inte visat än så jag väljer en av dem för att slippa leta. Lyapis var ju ett av de framsynta banden som valde att lägga ut sitt senaste album Manifest direkt på nätet för fri nedladdning. Förmodligen tjänar de på det i längden.

Dags att släppa fram det demoniska så här mitt i sommaren. Fast det har ju faktiskt vänt nu och vi är på väg mot mörkare tider. Kanske på mer än ett sätt.

Inga kommentarer: